Ezam edilmiş müstəntiqlərə gəlincə, onların bəziləri Aktauya gedib, orada onlara qəza yerində işləmək üçün icazə verilib, bəziləri isə Qroznıda işləyir. Həmin müstəntiqlər bundan əvvəl Qroznı aeroportunun dispetçeri və uçuş rəhbərini dindiriblər. Hələlik istintaqın onlara əlavə sualı yoxdur.Fövqəladə vəziyyətə təsir göstərə biləcək digər halların təhlili də aparılır. Məsələn, GPS texnologiyası geniş yayılmazdan əvvəl təyyarələrin enişi GSS (başlıq və sürüşmə yolu sistemi) istifadə edərək həyata keçirilib. Bu üsul hələ də geniş yayılıb və bütün dünyada istifadə olunur. Lakin nədənsə genişmiqyaslı yenidənqurma zamanı (işin sonu 2025-ci ildən 2026-cı ilə köçürüldü) bu sistem Qroznıdakı aerodromda sökülüb.