Bağırsaq sağlamlığı və maddələr mübadiləsi balanslı qidalanmadan asılıdır
Son illərdə sağlam həyat tərzinə marağın artması ilə bir çox insan qida rasionundan şəkəri tamamilə çıxarmağa çalışır. Lakin yeni elmi araşdırma göstərir ki, şəkərin qidadan tamamilə uzaqlaşdırılması hər zaman sağlamlıq üçün faydalı olmaya bilər. Alimlər müəyyən ediblər ki, şəkərsiz pəhriz bağırsaq mikroflorasının pozulmasına, maddələr mübadiləsinin zəifləməsinə və qanda qlükoza səviyyəsinin tənzimlənməsinin pisləşməsinə səbəb ola bilər. Tədqiqatın nəticələri “ScienceDaily” nəşrində dərc olunub.
Küveytin Dasman Diabet İnstitutunun alimləri tərəfindən aparılan araşdırma zamanı laboratoriya siçanları 16 həftə ərzində iki fərqli pəhrizlə qidalandırılıb. Bir qrupun rasionunda müəyyən miqdarda saxaroza (adi süfrə şəkəri), digər qrupun rasionunda isə ümumiyyətlə şəkər olmayıb. Araşdırma çərçivəsində qlükoza dözümlülüyü, insulinə həssaslıq, bağırsaq mikrobiomu və iltihab göstəriciləri diqqətlə izlənilib.
Nəticələr alimləri təəccübləndirib. Çəkiləri təxminən eyni qalan siçanlar arasında şəkərsiz pəhrizlə qidalananlarda qlükozanın mənimsənilməsi zəifləyib, insulin müqaviməti yaranıb, bağırsaq bakteriyalarının tarazlığı pozulub və iltihabi proseslər artıb. Bundan əlavə, onların orqanizmində piyli qaraciyər xəstəliyinin ilkin əlamətləri də müşahidə olunub.
Mütəxəssislərin fikrincə, əldə olunan nəticələr şəkərin həddindən artıq qəbulunun zərərli olması barədə məlum həqiqəti dəyişmir. Bununla belə, araşdırma göstərir ki, əsas məsələ şəkəri tamamilə qadağan etmək deyil, onun balanslı şəkildə qəbulunu təmin etməkdir. Xüsusilə meyvə, tərəvəz və süd məhsullarında olan təbii şəkərlərin insan orqanizmi üçün mühüm rol oynadığı vurğulanır.
Alimlər hesab edirlər ki, sağlam bağırsaq mikrobiomunun qorunması metabolik xəstəliklərin, piyli qaraciyərin və xroniki iltihabi problemlərin qarşısının alınmasında mühüm əhəmiyyət daşıyır. Buna görə də gələcək qidalanma tövsiyələri yalnız şəkərin məhdudlaşdırılmasına deyil, ümumi qida balansının və bağırsaq sağlamlığının qorunmasına yönəlməlidir.
Nəticə olaraq deyə bilərik ki, sağlam qidalanmanın əsasında ifratçılıq deyil, balans dayanır. Şəkərin həddindən artıq istehlakı ciddi sağlamlıq problemlərinə yol aça bildiyi kimi, onun qidadan tamamilə çıxarılması da gözlənilməz mənfi nəticələr doğura bilər. Araşdırmanın nəticələri göstərir ki, sağlam həyat üçün ən doğru yol müxtəlif və balanslaşdırılmış qidalanma prinsipinə əməl etməkdir.
Nurəngiz Adilqızı


Səhiyyə Nazirliyi Elmi–Tədqiqat Tibbi Bərpa İnstitutunun həkim-endokrinoloqu Aygün Əliyeva: “Pəhriz şəkərli diabet xəstələrinin müalicəsində ən önəmli rollardan birini oynayır”
ADA Universitetində “COP29 və Azərbaycan üçün Yaşıl Baxış” mövzusunda beynəlxalq forum keçirilib Prezident İlham Əliyev forumda iştirak edib
Şəkərli diabet riskiniz varsa, onun qarşısını ala və ya gecikdirə bilərsiniz -Səhiyyə Nazirliyinin mütəxəssisi aydınlıq gətirir
Şuşada 2-ci Qlobal Media Forumunun açılış mərasimi keçirilib Prezident İlham Əliyev Forumda iştirak edib YENİLƏNİB
Prezident İlham Əliyev yerli televiziya kanallarına müsahibə verib-YENİLƏNİB
Mustafa Çiftçi: " Türkiyənin təhlükəsizliyi naminə mübarizəmiz yorulmadan davam etdiriləcək"
Şəhid kapitan Həmidağa Hüseynzadənin doğum günü qeyd olunub
“Dövlət auditi” informasiya sisteminin yaradılması haqqında Prezident fərman imzaladı
Elmi yenilik: Kök hüceyrələrdən ürək qapağı toxuması yaradılıb
Baş Prokurorluq: Vətən müharibəsindən sonra mina partlayışları nəticəsində 73 nəfər həlak olub, 363-ü xəsarət alıb
Sertifikatlaşdırma və icazələrlə bağlı 4 qanuna dəyişiklik edildi
Troya: Əfsanədən gerçəkliyə uzanan 5 minillik tarix
Naxçıvan: Davamlı inkişafın yeni mərhələsi
Pərvanə Vəliyeva: Prezident İlham Əliyevin Naxçıvan səfəri tarixi əhəmiyyət daşıyır
Putinin Kuril adasına səfəri Yaponiya ilə Rusiya arasında diplomatik gərginliyi artırıb
Bakılı məktəblilər Almaniyada keçirilən beynəlxalq proqramda tam təqaüd qazanıblar
Prezident İlham Əliyev Almaniyanın Azərbaycanda yeni təyin olunmuş səfirinin etimadnaməsini qəbul edib
12 avqust - Xəzər Günüdür
Əsas kapitala yönəldilmiş investisiyalar haqqında
Bakı Qara dəniz–Xəzər nəqliyyat forumuna ev sahibliyi edəcək
Kənd təsərrüfatı məhsulu istehsalı haqqında
Şəkidə arı xəstəliklərinin idarə olunması və biotəhlükəsizlik üzrə genişmiqyaslı təlim proqramı başlayıb
Avqustun 13-də gözlənilən hava şəraiti
Sənaye istehsalı haqqında
Avqustun 12-si saat 11:00-a olan faktiki hava

97 yaşında təyyarə qanadında uçdu -
ABŞ alimlərindən gen mühəndisliyi sahəsində mühüm elmi nailiyyət
Yeni araşdırma: Sürətlənmiş bioloji qocalma gənclərdə xərçəng riskinin artması ilə əlaqəli ola bilər
Həddindən artıq məsuliyyət hissi: görünməyən psixoloji yük
“Gen redaktəsi” xolesterini yox edəcəkmi?