Son illər sağlam qidalanma və həyat tərzi ilə bağlı aparılan elmi araşdırmalar insan sağlamlığına mənfi təsir göstərən amillərin daha dəqiq müəyyənləşdirilməsinə imkan verir. Xüsusilə gündəlik qida rasionunda geniş istifadə olunan şəkərli içkilərin müxtəlif xəstəliklərlə əlaqəsi alimlərin diqqət mərkəzindədir. ABŞ-də aparılmış yeni tədqiqat isə bu içkilərin qaraciyər xərçəngi riskini artırdığını ortaya qoyub.
Əlavə şəkərli içkilərin müntəzəm istifadəsi qaraciyər xərçənginin iki əsas formasının - hepatosellyulyar karsinoma və bağırsaq içi xolangiokarsinomanın inkişaf riskini əhəmiyyətli dərəcədə artırır. «İzvestiya» xəbər verir ki, bu barədə «Medical Xpress» jurnalı ABŞ Milli Onkologiya İnstitutunun genişmiqyaslı tədqiqatın rəhbəri Kodi Uotlinqə istinadən məlumat yayıb.
Alimlər hesab edirlər ki, şəkərin həddindən artıq qəbulu qaraciyərdə piylənmə, maddələr mübadiləsinin pozulması və iltihabi proseslərin güclənməsi ilə nəticələnə bilər ki, bu da zamanla xərçəng riskini yüksəldən amillər sırasındadır.
Aparılan tədqiqatlarla müəyyən olunub ki, Hct-S3 birləşməsi seçici olaraq lipid membranlarında məsamələr yarada bilir. Toksin bu məsamələri lipid raftları adlanan hüceyrə qişasının xüsusi hissələrinə təsir sayəsində əmələ gətirir. Bu kəşf gələcəkdə antitümör terapiyasına prinsipial yeni yanaşmaların hazırlanması üçün elmi baza yaradır.
Mütəxəssislər sağlam həyat tərzinin qorunması, balanslı qidalanma və yüksək miqdarda şəkər ehtiva edən qazlı və digər şirinləşdirilmiş içkilərin müntəzəm istehlakının məhdudlaşdırılmasının mühüm əhəmiyyət daşıdığını vurğulayırlar. Onların fikrincə, təbii içkilərə, xüsusilə suya üstünlük verilməsi bir sıra ciddi xəstəliklərin qarşısının alınmasına kömək edə bilər.
Araşdırmanın nəticələri bir daha göstərir ki, gündəlik qida seçimləri insan sağlamlığına uzunmüddətli təsir göstərir. Bu baxımdan, şəkərli içkilərin istehlakının azaldılması və sağlam qidalanma vərdişlərinin formalaşdırılması qaraciyər xərçəngi də daxil olmaqla bir çox xəstəliklərin riskinin aşağı salınmasında mühüm rol oynaya bilər. Elmi araşdırmaların ortaya qoyduğu faktlar cəmiyyətin sağlam həyat tərzinə daha məsuliyyətlə yanaşmasının vacibliyini bir daha təsdiqləyir.
Nurəngiz Adilqızı


ADA Universitetində “COP29 və Azərbaycan üçün Yaşıl Baxış” mövzusunda beynəlxalq forum keçirilib Prezident İlham Əliyev forumda iştirak edib
Prezidentin müsahibəsinin TAM MƏTNİ
Səhiyyə Nazirliyi Elmi–Tədqiqat Tibbi Bərpa İnstitutunun həkim-endokrinoloqu Aygün Əliyeva: “Pəhriz şəkərli diabet xəstələrinin müalicəsində ən önəmli rollardan birini oynayır”
Prezident İlham Əliyev yerli televiziya kanallarına müsahibə verib-YENİLƏNİB
Şuşada 2-ci Qlobal Media Forumunun açılış mərasimi keçirilib Prezident İlham Əliyev Forumda iştirak edib YENİLƏNİB
Bakıda “Barışın Türküsü: Turandan Gələn Səda” adlı konsert proqramı təqdim olunub
Rusiya Federasiyasının Prezidenti Zati-aliləri cənab Vladimir Putinə
12 İyun Ümumdünya Uşaq Əməyinə Qarşı Mübarizə Günüdür
Hava limanlarının (aeroportların) idarə edilməsi QAYDASI
“Hava limanlarının (aeroportların) idarə edilməsi Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
Qəribsoltan Məlikova – Zərdabi ocağından doğan maarif çırağı
Səfir Birol Akgün Mərdəkandakı Türk şəhid məzarını ziyarət edib
Azərbaycan müdafiə naziri Serbiyada rəsmi səfərdədir
Əlilliyi olan uşaqlar üçün sosial xidmət müəssisəsinə mediatur təşkil edilib
Baş prokuror Kamran Əliyev: "Dünyada uşaqlara qarşı zorakılıq halları ciddi narahatlıq doğurur"
Əmək müqaviləsi ilə çalışmaq işçiyə hansı hüquqlar verir?
Azərbaycan Yaponiya vətəndaşları üçün vizasız rejim tətbiq edə bilər
Sosial Xidmətlər Agentliyinin əməkdaşları daha 56 məhkumla görüşüblər
HDQ-nin döyüş atışlı taktiki təlimi keçirilir
10 İyun Beynəlxalq Sivilizasiyalararası Dialoq Günüdür
Portuqaliya Respublikasının Prezidenti Zati-aliləri cənab Antoniu Joze Sequruya
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

Unikal araşdırma: Zəfəran qadınların psixoemosional vəziyyətinə və özünəinamına müsbət təsir edir
Güc məşqləri sağlam və uzun ömrün açarlarından biridir
Alimlərin qorxulu iddiası: Bu bəzək bitkisi ilanlara sığınacaq yaradırmış
Sabah bəzi yerlərdə arabir duman olacaq
Günəş püskürmələrinin dərin mənbəyi aşkarlandı