"Yaxşı məktəb anlayışında diqqətçəkən məqam odur ki, bu, təkcə biliyin ötürülməsi və ya akademik uğurla məhdudlaşmır; yaxşı məktəb eyni zamanda uşaqlara həyat üçün dəyərli bacarıqlar, mənəvi və əxlaqi dəyərlər, empatiya və sosial məsuliyyət hissi aşılayan bir məkandır. Təhsil sistemi həm də gəncləri müstəqil düşüncəyə, özünə inama və həyatın çətinliklərinə qarşı dözümlü olmağa hazırlamalıdır".
Lider-media.az xəbər verir ki, bunu təhsil üzrə ekspert Kamran Əsədov deyib.
Onun "yaxşı məktəb"lə bağlı fikirlərini sizinlə bölüşrük:
"Bu mənada, yaxşı məktəb öyrənmə mərkəzi olmaqdan daha artıq bir rol oynayır – o, uşaqların və yeniyetmələrin formalaşdığı, böyüdüyü və özlərini tapdıqları bir yerə çevrilir. Müasir cəmiyyətin və texnoloji inkişafların gətirdiyi yeni çağırışları nəzərə aldıqda, yaxşı məktəb həm də şagirdlərə dəyişən dünyaya adaptasiya ola bilmək və yaradıcı düşüncə qabiliyyəti qazandırmalıdır.
Şəxsən mənim fikrimcə, yaxşı məktəb həm akademik, həm də sosial-emosional inkişafı tarazlıqla təmin edən və hər bir şagirdin potensialını reallaşdırmaq üçün ona imkan yaradan məkandır. Belə bir məktəbdə şagirdlər təkcə dərslik biliklərinə deyil, həm də həyatda lazım olan özünəinam, sosial məsuliyyət və humanist dəyərlərə yiyələnirlər. Bu, gələcəyin təməlini qoyan güclü təhsil müəssisəsinin əsl məqsədidir.
Yaxşı məktəb anlayışı illər ərzində dəyişsə də, əsas prinsip dəyişməz qalır: yaxşı məktəb təkcə yüksək akademik göstəricilər əldə etməklə məhdudlaşmamalı, şagirdlərin hərtərəfli inkişafını təmin etməlidir. Belə məktəb həm sosial bacarıqların, həm də emosional sağlamlığın və kritik düşünmə qabiliyyətlərinin inkişafını təşviq edir. Təhsil tədqiqatçılarının yaxşı məktəb haqqında baxışları bu ideyanı təsdiqləyir.
Howard Gardner belə bir məktəbi şagirdlərin fərqli qabiliyyətlərini və maraqlarını dəstəkləyən və onları hərtərəfli inkişaf etdirən bir məkan kimi təsvir edir. Onun fikrincə, şagirdlər yalnız rəqəmlərə və nəticələrə deyil, həm də əxlaq, empatiya və bəşəri dəyərlərə yönəlməlidirlər.
John Dewey isə yaxşı məktəbi həyati bacarıqların və real təcrübələrin öyrədildiyi bir mühit kimi görür. Onun yanaşmasına görə, məktəb uşaqlara yalnız dərslik bilikləri deyil, real həyatla əlaqələndirilmiş anlayışlar qazandırmalıdır.
Ken Robinson təhsilin məqsəd kimi deyil, bir ömür boyu davam edən bir yol olduğunu vurğulayaraq, yaxşı məktəbin şagirdlərin təbii maraqlarını, yaradıcılıqlarını və potensiallarını inkişaf etdirməli olduğunu bildirir.
Linda Darling-Hammond yaxşı məktəbi şagirdlərin öyrənməkdən zövq aldığı, müəllimlərin öz işlərinə motivasiya ilə yanaşdığı bir yer kimi təsvir edir. Onun fikrincə, belə məktəblər innovativ öyrənmə üsullarını dəstəkləyərək, hər kəsə ruhlandırıcı bir təhsil mühiti yaradır.
Maria Montessori isə yaxşı məktəbin uşaqlara sərbəstlik və məsuliyyət qazandırdığı bir məkan olduğuna inanır. Onun fikrinə görə, məktəbin vəzifəsi sadəcə tədris vermək deyil, uşaqları həyat yolunda dəstəkləməkdir".
Bu baxışlar onu göstərir ki, yaxşı məktəb yalnız akademik uğurla deyil, həm də şagirdlərin şəxsiyyət kimi formalaşması ilə seçilməlidir.